Sunday, July 2, 2017

Λαχτάρα

Λαχτάρισα τον έρωτα σου , τα μάτια σου πάνω στα δικά μου
Τα κορμιά μας να γίνονται ένα κάτω από το ξέφωτο της αυγής
καθώς φιλούσες και τραβούσες τα ζουμερά χειλάκια μου.

Λαχτάρισα να σε πέρνω στην αγκαλιά μου και να σου χαμογελώ
να σου λέω οτι θα 'μαι για πάντα εδώ.

Λαχτάρισα τις ξέγνοιαστες βόλτες μας, χωρίς λόγο και σκοπό
χώρις να έχουμε ούτε μια δραχμή. Να μας γεμίζει χαρά ο έρωτας μας,
η αθώα ελπίδα οτι θα είμαστε για πάντα μαζί.

Λαχτάρισα το να με έχεις σαν πριγκίπισσα κυριολεκτικά
να με φροντίζεις να με σέβεσαι, να με νοιάζεσαι και να με αγαπάς.

Λαχτάρισα το μοναδικό βλέμμα σου να με κοιτά
να μου μιλάς χωρίς φωνή μονο με την ψυχή.

Λαχτάρισα το χαμόγελο σου, είτε ήταν κάτι αστείο που είχα πεί
είτε ήταν μια αμήχανη μου στιγμή ήτανε πάντα όμορφο.

 

No comments:

Post a Comment