Friday, August 21, 2015

Ειπα

Ήρθες και μου πήρες τα μυαλά τωρα ψάχνεις πως να φυγεις μακρυα. Μα ενα έχω να σου πω μπορεί να μην το μετανιώσεις μπορεί να μην το ξαναεπιδιωξεις μα μέχρι το κόκκαλο θα με νιώσεις... Και μετα. Μάλλον θα μείνει ενα τιποτα μέχρι η ιστορία ίδια να ξαναγίνει γρηγορα..με πρωταγωνίστρια καποια άλλη κοπελια. Μα θα με θυμάσαι... Μου ειπανε πως μόνο μια τρελη μπορεί να σε κυνηγήσει. Έγινα τρελη μέσα από τα δικά μου πάθη ακολούθησα εσένα και μες τη τρελα αυτή καταφέραμε κ φτιάξαμε κατι από μια στάχτη. Μπορεί να μην μπορω να σε πείσω ή να σου δείξω. Μπορεί όντως να μην σε καταλαβαίνω και να σε τρελαινω. Ακομα μπορεί να θεωρείς ότι η αγάπη δεν είναι αρκετή μα η τρελα μου ειναι χειρότερη.πιιο δυνατή. Έχει συνδυασει πολλα αισθήματα με πολύ πόνο και έτοιμη ειναι να συγκρουστεί με τον δικό σου. Το θέμα δεν ειναι να μου δώσεις ευκαιρία το θέμα ειναι να πιστέψεις σε μας ακομα και όταν κάνει κρυο.

No comments:

Post a Comment